مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-22سياسي

سرعت گاه های گیلان باید 30 درصدکاهش یابد


نماینده عالی دولت در گیلان با انتقاد از احداث سرعت گیرهای متعدد و غیرکارشناسی گفت: باید از احداث سرعت گیرهای بی مورد در گیلان جلوگیری شود از این رو باید تا پایان مرداد ماه 30 درصد از سرعت گاه های استان کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سالن الغدیر استانداری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در این ماه معنوی آرزو دارم پروردگار به ما و همه متولیان نظام جمهوری اسلامی کمک کند که در مسیر سیدالشهدا (ع) گام برداریم.

  وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت بالقوه اقدامات پژوهشی در تمامی دستگاه های اجرایی استان گفت:  دستگاه های اجرایی در بخش پژوهشی باید فعال تر عمل کرده و علاوه بر تخصیص یک درصد اعتبارات به حوزه پژوهشی، اگر اعتبارات دیگری که دارند به این امر اختصاص دهند.

  استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به بهره مند شدن از برنامه های پژوهشی برای حل معضلات این استان در عرصه های مختلف بیان کرد: بحران جمعیت، خانوده، عفاب و حجاب،   محیط زیست و پسماند پنج تهدید جدی در گیلان هستند از این رو راه حل رفع این مشکلات تنها از مسیر انجام کارهای پژوهشی امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گاه های گیلان باید 30 درصدکاهش یابد

سرعت گاه های گیلان باید 30 درصدکاهش یابد