مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-24اجتماعي

آماده باش مدیریت بحران تهران برای وزش شدید باد و بارش تگرگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای استان تهران گفت: برابر پیش بینی انجام شده از اواخر وقت امروز شنبه سوم تیرماه تا روز یکشنبه چهارم تیرماه شاهد وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نقاط .

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل ها در این استان هشدار داد و از شهروندان خواست که از اتراق و حضور در حاشیه مسیل ها و رودخانه های استان تهران پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای استان تهران گفت: برابر پیش بینی انجام شده از اواخر وقت امروز شنبه سوم تیرماه تا روز یکشنبه چهارم تیرماه شاهد وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نقاط مختلف استان تهران خواهیم بود.

همچنین احتمال وقوع رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات نیز وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: در این شرایط اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلو های تبلیغاتی از جمله مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین از همه مردم عزیز می خواهیم توصیه ها و هشدار های صادر شده از سوی مدیریت بحران در مرحله پیشگیری را جدی بگیرند تا بتوانیم آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیریت بحران تهران برای وزش شدید باد و بارش تگرگ

آماده باش مدیریت بحران تهران برای وزش شدید باد و بارش تگرگ