مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-01اقتصادي

اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت برای 56 کالا در گیلان


مدیرکل استاندارد گیلان، با بیان اینکه طرح سنجش نرخ کیفیت برای 56 قلم کالا در این استان اجرا می شود، گفت: این طرح از امروز در رشت اجرایی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان، با بیان اینکه طرح سنجش نرخ کیفیت برای 56 قلم کالا در این استان اجرا می شود، گفت: این طرح از امروز در رشت اجرایی می شود.

مجتبی معصوم نژاد در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد در راستای بند 18 ماده 7 قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد موظف است که سالانه نسبت به اندازه گیری نرخ رشد کیفیت محصولات اعم از کالا و خدمات با بهره گیری از معیارها و شاخص های معتبر اقدام و گزارش نتایج حاصل از ارزیابی ها را به مراجع ذی ربط و جامعه اعلام کند.

وی با اشاره به آغاز طرح مذکور از امروز در مناطق پنجگانه شهر رشت، افزود: این طرح در گیلان برای 56 قلم کالا اجرا می شود و پرسنل اداره کل استاندارد گیلان اقدام به پر کردن فرم های مربوطه برای هر یک از این کالاها می کنند.

مدیرکل استاندار گیلان با بیان اینکه 12 تیم دو نفره به 672 خانوار مصرف کننده کالا مراجعه می کنند، گفت: این تیم ها به مصرف کنندگان در منازل یا فروشگاه ها مراجعه می کنند و درباره کالا و خدمات دریافتی سوال می پرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت برای 56 کالا در گیلان

اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت برای 56 کالا در گیلان