مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-05اقتصادي

تامین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ گردید و مدیران برق شهرستان ها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ گردید و مدیران برق شهرستان ها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شدند.

احمد اسدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (14 و 15 تیرماه) و افزایش دمای هوا در این روزها، رعایت برخی موارد به منظور تامین برق پایدار به مدیریت‍ های برق شهرستان ها تاکید شد.

وی افزود: در این راستا همه گروه های عملیات برق شهرستان ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت فیدرهای فشار متوسط و پست های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده شدند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تصریح کرد: گروه های عملیات برق شهرستان ها در روزهای برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولدین اضطراری، کالاهای مورد نیاز و سوخت خودروها و مولدین را به صورت مرتب کنترل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی

تامین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی