مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-17اجتماعي

کمک 11 میلیارد تومانی به دانش آموزان نیازمند ایلامی


مدیرکل کمیته امداد ایلام از کمک 11 میلیارد تومانی به دانش آموزان نیازمند ایلامی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهری عصر یکشنبه در نشست کارگروه بازمانده از تحصیل دانش آموزان استان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و چند دستگاه دیگر برگزار شد، با عنوان اینکه دانش آموزان زیادی در مناطق و روستاهای محروم استان ایلام به دلایل گوناگون در معرض ترک تحصیل هستند، گفت: کمیته امداد هر ساله با هدف جلوگیری از چنین اتفاقی چند خدمت و برنامه تشویقی را برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان مد نظر قرار می دهد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات تحصیلی رایگان به دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس،، پرداخت شهریه و هزینه پوشاک به دانش آموزان، خدمات اردویی و برگزاری کلاس ها و کانون های تابستانی از جمله خدمات امداد به دانش آموزان است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: همچنین در جشن هایی همچون عاطفه ها و نیکوکاری همه کمک هایی که در مدارس جمع آوری می شود در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 3 هزار دانش آموز در استان از طریق طرح اکرام و محسنین از حمایت خیرین برخوردار هستند گفت: در سه ماهه نخست امسال 11 میلیارد تومان از طرف خیرین به دانش آموزان مددجوی استان کمک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 11 میلیارد تومانی به دانش آموزان نیازمند ایلامی

کمک 11 میلیارد تومانی به دانش آموزان نیازمند ایلامی