مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-30اقتصادي

دانش بنیان ها اولویت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هستند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و تعاونی تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به این بخش ها اختصاص می یابد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل احمد سلامی در بازدید از پارک علم و فناوری و نشست با رییس این مجموعه اظهار داشت: به دلیل اینکه ایجاد اشتغال پایدار یکی از ماموریت های اصلی وزارت متبوع است، حمایت از شرکت های دانش بنیان و تعاونی های این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت های مناسب در حوزه های مختلف است که با استفاده درست و علمی از این ظرفیت ها، منجر به تحولی بزرگ در بخش اشتغال و کارآفرینی و تولید ثروت این خطه از ایران اسلامی می شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم که با ماموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری می شود، حمایتهای لازم برای تشکیل و توسعه شرکت های تعاونی دانش بنیان و تجاری سازی آنها و صدور ضمانت نامه های لازم برای ارائه تسهیلات به فعالان این عرصه در کشور اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها اولویت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هستند

دانش بنیان ها اولویت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هستند