مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:152023-06-30اجتماعي

بیش از 15 شهرستان استان اصفهان با کمبود آب مواجه است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مصوبات شورای عالی آب مبنی بر عدم بارگذاری در زاینده رود و جلوگیری از برداشت های بی رویه در بالا دست زاینده رود توسط وزارت نیرو اجرایی نشده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر 360 روستای استان به علت خشک شدن چاه ها با تانکر سیار آبرسانی می شود این در حالی است که حتی روستاهایی که در مناطق غرب و در محدوده سد زاینده رود هستند فاقد منابع آب پایدار هستند.

وی افزود: در روستاهای شهرستان های فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت و فریدن در غرب استان و همچنین شهرستان های اردستان، نایین، کاشان، شرق اصفهان، سمیرم، شهرضا، دهاقان، جرقویه، کوهپایه، هرند، ورزنه و نجف آباد در شرق، شمال، جنوب و مرکز استان با کمبود آب مواجه هستند.

شیشه فروش بیان کرد: در شهرهای اصفهان، چادگان، خور و بیابانک، ورزنه، انارک، جندق، فریدن، سمیرم و دهاقان و بسیاری از مناطق دیگر استان کاهش فشار آب بخصوص در روزهای پایان هفته وجود دارد، طبقات بالای مجتمع های مسکونی در مناطق شمال و مرکز شهر اصفهان با کاهش جدی فشار آب مواجه هستند، این در حالی است که بر اساس سرانه مصرف، مردم استان اصفهان کمترین مصرف آب در کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 شهرستان استان اصفهان با کمبود آب مواجه است

بیش از 15 شهرستان استان اصفهان با کمبود آب مواجه است