مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05اقتصادي

صنعت خراسان رضوی بیش از 3هزار میلیارد تومان عوارض پرداخت کرده است


رییس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی 3 هزار و 700 میلیارد تومان به شهرداری ها ودهیاری ها عوارض داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز ابراهیمی شامگاه سه شنبه در دیدار با صنعتگران تربت حیدریه اظهارکرد: برنامه توسعه هفتم باید ریل گذاری پنج سال آینده را در حوزه های مختلف به نحوی مطلوب اجرا کند، لذا وقتی وقتی در برنامه می نویسید رشد مستمر اقتصاد 8 درصد و تورم را به 9 درصد برسانید، همه اقتصاددان می دانند برای رسیدن به این نوع رشد و تورم سالانه بین 60 تا 80 میلیارد دلار نیاز سرمایه گذاری است و سوال اینجاست آیا ما پتانسیل این حجم سرمایه گذاری در کشور را داریم؟ رییس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی تصریح کرد: شش برنامه پنج ساله در این کشور تمام شده و میانگین تحقق آن 30 درصد است و باید در آستانه برنامه هفتم آسیب شناسی شود چرا 30 درصد تحقق یافته است.

وی گفت: رؤیا پردازانه و بدون دانستن پتانسیل ها برنامه ای می نویسیم که قابلیت اجرا ندارد و یا با پتانسیل بالقوه ما همخوانی ندارد.

ابراهیمی با بیان اینکه از شهریور گذشته نظام بانکی روی بخش تولید قفل شده است گفت: پارسال 80 هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند که 50 درصد آن تکلیفی بوده واین بدان معناست بجای اینکه تولید اولویت باشد اولویت جای دیگر است، در عین حال ما مخالفتی با سایر حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خراسان رضوی بیش از 3هزار میلیارد تومان عوارض پرداخت کرده است

صنعت خراسان رضوی بیش از 3هزار میلیارد تومان عوارض پرداخت کرده است