مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-02اقتصادي

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بخش باقی مانده طرح محور دیلم - گناوه تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن پاپری زارعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر صبح امروز در بازدید از 6.

5 کیلومتر محور دیلم - گناوه در شهرستان دیلم اظهار داشت: پیرو بازدیدهای دوره ای که در سه ماهه اخیر به همراه فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی از این محور داشتیم و بر اساس برنامه زمانبندی برای پایان کار این محور در هفته دولت 1402، خوشبختانه بخشی از این طرح در حال آسفالت شدن است.

وی افزود: بخش دیگری از این طرح مهم با توجه به پیگیری و قول مساعد پیمانکار، نهایت تا هفته دولت 1402 به بهره برداری و کل طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پاپری زارعی ادامه داد: این طرح یکی از طرح های اولویت دار استان است که بخشی از کریدور بزرگراهی جنوب را به خود اختصاص داده است و بخشی از این کریدور در استان بوشهر به بهره برداری نرسیده است به همین دلیل این محور دارای بار ترافیکی بالایی است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: ورود و خروج شهرستان دیلم از همین مسیر است و به دلیل بار ترافیکی بالا سوانحی را نیز در این مسیر شاهد هستیم و به همین علت یکی از اولویت های ما تکمیل این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می شود

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می شود