مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-10سياسي

طرح های پژوهشی در بوشهر حمایت می شوند


شهردار بوشهر با اشاره به فراخوان طرح نامه های پژوهشی دانش شهر گفت: طرح های پژوهشی در بوشهر حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حیدری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین فراخوان طرح نامه های پژوهشی دانش شهر در گستره مدیریت شهری به زودی از سوی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری بوشهر منتشر می شود.

وی تاکید کرد: این فراخوان با هدف توسعه گفتمان علمی در مواجهه با چالش ها و بهبود کیفیت زیست شهری و همچنین ایجاد فرصت برابر برای پژوهشگران منتشر می شود، شهردار بوشهر بیان کرد: با انتشار فراخوان، نویسندگان و پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان مراکز علمی و دانش بنیان و شرکت های ذی صلاح خدمات مشاوره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: قالب این طرح مطالعاتی و پژوهشی شامل مطالعات پژوهشی، حمایت از انجام پایان نامه یا رساله ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و یا کتاب تألیفی یا ترجمه شده است.

حیدری بیان کرد: طرح های پژوهشی ارسالی باید با نگاه نوآورانه و خلاقانه حول محور موضوع های شهرسازی، معماری، منظر شهری و بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر، سلامت، خدمات اجتماعی، توسعه فرهنگی و بازآفرینی هویت شهری و توسعه منابع، اقتصاد شهری و سرمایه گذاری، فناوری و نوآوری شهری به دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی در بوشهر حمایت می شوند

طرح های پژوهشی در بوشهر حمایت می شوند