مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-03سياسي

شاهد70سال نقض حقوق بشر توسط آمریکا علیه ملت ایران هستیم


از کودتای 28 مرداد 1332 به بعد نقض های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می کنند.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از کودتای 28 مرداد 1332 به بعد نقض های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: در دوازدهم تیرماه سال 67 ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافربری ایرانی را هدف قرار داد.

همین پرونده چهره حقوق بشری آمریکا را نشان می دهد.

وی امروز دوشنبه (12 تیر 1402) در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی طی سخنانی، افزود: این فقط یک واقعه نبود بلکه آنها در عملیات های جنایتکارانه مختلفی حضور داشتند از جمله کمک های اطلاعاتی و تسلیحاتی از رژیم صدام در زمان جنگ 8 ساله بخشی از جنایت های آمریکایی ها بوده است، تا از شکست صدام جلوگیری کنند.

وی با اشاره به یکی از سخنان افسران ارشد سیا اظهار داشت: آمریکایی ها از عراق حمایت کردند تا در جنگ با ایران شکست نخورد چون اگر این حمایت ها را انجام نمی داد به قول خودشان، ایرانی ها تا بغداد پیش می رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد70سال نقض حقوق بشر توسط آمریکا علیه ملت ایران هستیم

شاهد70سال نقض حقوق بشر توسط آمریکا علیه ملت ایران هستیم