مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-19اقتصادي

قمار چهره ها در ویترین پلتفرم ها


این روزها بازار رئالیتی شوها همچنان داغ است و رقیبی جدی برای سریال ها محسوب می شوند.

در این میان هر اندازه تلویزیون که زمانی پیشتاز تولید و پخش رئالیتی شو بود، - از توجه به این ساختار عقب مانده است، شبکه نمایش خانگی به مدد کپی برداری از نمونه های خارجی و سازندگان حرفه ای داخلی، انواع مختلف چنین برنامه هایی را روی سکوهای خود می فرستد و مخاطب قابل توجهی را هم با خود همراه کرده است.

با این همه اغلب این برنامه ها از چهره های نسبتا ثابتی بهره می برند؛ چهره هایی که با پذیرش ریسک قرار گرفتن در قالبی بجز نمایش، به عنوان ویترین پلتفرم ها از رئالیتی شویی به رئالیتی شوی دیگر می روند و برای حضور در هر کدام از این برنامه ها، بعضا پول های قابل توجهی هم دریافت می کنند.

سعید ابوطالب، از آن دست حرفه یی ها و البته پُرکارهای رئالیتی شو است که اساسا ورود این ساختار در ایران به مدد کارهای او شکل گرفت و این ورود اتفاقا از تلویزیون هم رقم خورد.

تا مدتی فعالیت ابوطالب در رئالیتی شوها، به تلویزیون ختم شد و در ادامه با اوج گرفتن شبکه نمایش خانگی، این فعالیت همزمان در هر دو مدیوم انجام می شد.

اما پس از مدتی خصوصا با ساخت برنامه هایی مانند شام ایرانی و شب های مافیا و استقبال از آنها و بی مهری از سوی برخی مدیران، سعید ابوطالب به تدریج از تلویزیون عقب نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمار چهره ها در ویترین پلتفرم ها

قمار چهره ها در ویترین پلتفرم ها