مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-01حوادث

برخورد با سارقان و اراذل و اوباش مطالبه عمومی مردم کرمانشاه است


دادستان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس در جامعه امنیت بخش است، گفت: برخورد با سارقان و اراذل و اوباش مطالبه عمومی مردم کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از مسئولان عالی قضایی که به همت انتظامی استان در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته حدود 50 هزار پرونده به محاکم قضایی ارسال که 46 هزار مورد آن پرونده های وارده به دادسرا بوده است.

وی ادامه داد: بدون شک اگر حضور مشاوران زبده و کارآزموده معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان چه در این معاونت و چه کلانتری ها نبود، تعداد این پرونده ها می توانست تا 30 درصد میزان فعلی هم افزایش پیدا کند.

کرمی تصریح کرد: اقدامات مشاوره ای انجام شده و برقراری صلح و سازش در پرونده ها در همان کلانتری از ارجاع آنها به محاکم قضایی و دادسرا جلوگیری و باعث شده تا روند رسیدگی به دیگر پرونده ها کند نشود که این موضوع جای تمجید و قدردانی ویژه دارد.

دادستان کرمانشاه از سنگینی مسئولیت پلیس و تلاش های طاقت فرسای مأموران انتظامی سخن گفت و افزود: دستگاه قضایی نیز همواره سعی کرده تا در کنار همکاران پرتوان انتظامی باشد و هر جایی که لازم بوده حمایت های قانونی به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با سارقان و اراذل و اوباش مطالبه عمومی مردم کرمانشاه است

برخورد با سارقان و اراذل و اوباش مطالبه عمومی مردم کرمانشاه است