مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:422023-07-10اقتصادي

ثبت نام دریافت زمین برای خانواده های دارای سه فرزند در کوار آغاز شد


مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان کوار گفت: دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، مرتضی اسدی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: نکته قابل توجه این است زمین ها به کسانی که قبلا تسهیلات یارانه ای از دولت دریافت کرده اند نیز تعلق می گیرد.

اسدی بیان کرد: حداکثر مساحت پیش بینی شده رایگان به خانواده ها 200 متر مربع و مازاد بر آن و هزینه های آماده سازی زمین بر اساس قیمت کارشناسی از متقاضی دریافت می شود.

مدیر اداره راه و شهرسازی کوار اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط دارای سه فرزند و یا بیشتر که فرزند سوم آنان تاریخ تولدشان بعد از 1400/08/24 باشد، باید با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.

mrud.

ir در بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر که همگی زیر 20 سال و مجرد باشند، نیز زمین اختصاص می یابد.

مرتضی اسدی گفت: قسمت جدیدی با عنوان متقاضیان دارای چهار فرزند زیر 20 سال (بند ح تبصره 11 قانون بودجه 1402) در سامانه طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و افرادی که دارای این شرایط هستند، می توانند ثبت نام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دریافت زمین برای خانواده های دارای سه فرزند در کوار آغاز شد

ثبت نام دریافت زمین برای خانواده های دارای سه فرزند در کوار آغاز شد