مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-04سياسي

واقعه غدیر خم هویت مکتب تشیع است


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد همدان گفت: واقعه غدیر خم هویت مکتب تشیع و عامل حفظ نظام دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام رضا محمدی بعد از ظهر امروز در جشن غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر از عاشورا، اربعین و اعیاد مذهبی و ولادت های ائمه معصومین(ع) مهم تر است، به این خاطر که در این واقعه تمام زحمات پیامبر گرامی اسلام به ثمر رسید.

وی گفت: اهمیت واقعه غدیر در قرآن و روایات متعدد بارها تأکید شده است و همه باید به سهم خود برای زنده نگه داشتن بیشتر این واقعه در تاریخ تلاش کنند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد همدان افزود: تمام زحمت هایی که پیامبر(ص) طی 23 سال نبوت خود انجام دادند تنها در اثر این واقعه کامل شد و همان طور که خداوند به ایشان فرمود اگر این کار را انجام ندهی تمام کارهای پیش از این بی فایده است.

وی با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) فدای غدیر و اثبات حقانیت امیرالمؤمنین(ع) شدند گفت: اختلاف ها، خون ریزی ها، فسادها و ظلم ها در نتیجه این است که مردم غدیر را در جامعه احیا نکردند.

وی تاکید کرد: واقعه غدیر هویت مکتب تشیع و عامل حفظ نظام دین است و از این زاویه تبلیغ غدیر خم از نماز و روزه واجب تر دانست همان طور که سؤال روز قیامت شناخت رهبر و پیشوای هر فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیر خم هویت مکتب تشیع است

واقعه غدیر خم هویت مکتب تشیع است