مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-10بين الملل

تشدید فرار از خدمت نظامیان صهیونیست/ دو گروهان نظامی منحل می شود


ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، 2 گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.

- ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، 2 گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد 2 گروهان سربازان حریدیم (یهودیان ارتدوکس) را منحل کند.

این اقدام در نتیجه کاهش تعداد سربازان صهیونیست و ترک خدمت آنان، رخ می دهد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: ارتش اسراییل قصد دارد گروهان حریدی تومر زیر مجموعه تیپ جعفاتی (یکی از تیپ های زبده ارتش) را به دلیل تعداد بسیار اندک سربازان و تداوم کاهش استقبال حریدیان از عضویت در آن، منحل کند.

بر اساس این گزارش، تامیر یدعی، فرمانده نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، دستور آمادگی جهت انحلال این گروهان را صادر کرده است.

در برهه زمانی اخیر، بحث هایی در خصوص تداوم فعالیت گروهان تومر جریان گرفته است که طبق این گزارش، الیاد ماور، فرمانده تیپ جعفاتی، انحلال کامل آن را تأیید کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در دوره سربازگیری اخیر، تنها 25 سرباز حریدی به این گروهان که در کرانه باختری فعالیت می کند پیوسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فرار از خدمت نظامیان صهیونیست/ دو گروهان نظامی منحل می شود

تشدید فرار از خدمت نظامیان صهیونیست/ دو گروهان نظامی منحل می شود