مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-07سياسي

قبله تهران در عید غدیرخم غرق شادی و سرور است


همزمان با عید سعید غدیرخم، شهرری با برگزاری جشن ها و برنامه های متنوع فرهنگی غرق در نور و شور و شادی شد و وزیر کشور در روز این عید بزرگ به زیارت حرم سیدالکریم مشرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مردم ولایتمدار شهرری همزمان با دهه ولایت و امامت، از روز عید قربان تا عید سعید غدیرخم با شرکت در برنامه های متنوع، عید بزرگ ولایت را با شور و شوق و با توزیع شربت و شیرینی و غذای گرم، بازخوانی واقعه غدیر و برنامه های متنوع فرهنگی جشن گرفتند.

در روز 18 ذی الحجه عید بزرگ شیعیان، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بقاع متبرکه، میادین اصلی و بوستان های شهر محلی برای برگزاری آیین جشن و سرور، نورافشانی و توزیع نذورات بود و قبله تهران امروز غرق در نور و شور و شادی شد.

حضور وزیر کشور در حرم سیدالکریم احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با روز عید غدیر، بدون تشریفات در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) که بنابه فرموده امام هادی(ع) ثواب زیارتش برابر با ثواب زیارت حضرت اباعبدالله امام حسین(ع) در کربلاست، حضور یافت و به زیارت حضرت سیدالکریم و امامزادگان واجب التعظیم مجاورش مشرف شد.

توزیع بیش از 24 هزار غذای نذری پخت و طبخ بیش از 14 هزار پرس غذای متبرک در ضلع شرقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بمناسبت ایام دهه ولایت انجام و در روز عید غدیر بین زائران آستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبله تهران در عید غدیرخم غرق شادی و سرور است

قبله تهران در عید غدیرخم غرق شادی و سرور است