مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-11سياسي

اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول آفرین است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه فعالیت های آموزش و پرورش باید بر اساس منطق و بر پایه تعهد به اصول باشد، گفت: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد با اشاره به نگاه واحد به جریان تعلیم و تربیت، اظهار کرد: شناخت مناسب تعلیم و تربیت، لازمه گفتمان سازی تفکر سیستمی است.

 وی آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش را محل توجه به مسائل تربیتی عنوان کرد و با بیان اینکه با وجود متمرکز بودن بسیاری از فعالیت های آموزش و پرورش، می شود در شهرستان نیز به برخی از مشکلات و فعالیت ها پرداخت، گفت: انتظار داریم فرمانداران شهرستان ها با توجه به گستردگی آموزش و پرورش، تمام تلاش خود را در جهت عنایت ویژه به تعلیم و تربیت صرف نمایند.

ناظمی جلال با اشاره به توسعه علمی به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه، آموزش و پرورش را محل توجه به این رویکرد دانست و افزود:معلم رکن اصلی در توسعه و ارتقای جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه انجمن اولیاء و مربیان را از ارکان اساسی مدرسه عنوان کرد و با اشاره به جایگاه آن در تعلیم و تربیت، بر مشارکت حداکثری و فعالیت این انجمن تاکید کرد و از نمایندگان آن خواست، زمینه را برای همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول آفرین است

اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول آفرین است