مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:052023-06-28اقتصادي

محور گردشگری «آبیدر» سنندج ساماندهی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج از ساماندهی محور پارک جنگلی آبیدر به عنوان یکی از طرح های مهم گردشگری در شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، امیر صادقی در بازدید از روند احداث پروژه رینگ کمربندی آبیدر که با حضور فرماندار سنندج و نماینده اداره راه و شهرسازی این شهرستان انجام شد، گفت: پارک کوهستانی آبیدر از جمله جاذبه های گردشگری استان و یکی از تفرجگاه های اصلی مردم شهر سنندج به شمار می رود که سالانه میزبان مهمانان و گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور است.

وی افزود: رینگ این منطقه گردشگری از جاده قدیم سنندج - مریوان آغاز و پس از ورود به روستای نوره وارد روستای گرماش می شود و در ادامه به روستاهای کرجو ، دادانه ، کیلانه ، کانی مشکان و از مسیر ناحیه منفصل شهری حسن آباد به سنندج متصل می شود.

صادقی بهره وری از ظرفیت های طبیعی این محور را یکی از مهم ترین راهکارهای رونق گردشگری منطقه برشمرد و افزود: هدف از اجرای این طرح آسایش و رفاه حال همشهریان و همچنین توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در شهرستان است .

وی در حاشیه این بازدید و گفتگو با اهالی روستاهای این محور گردشگری، بر توسعه اقامتگاه های بوگردی و واحدهای بین راهی تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گردشگری «آبیدر» سنندج ساماندهی می شود

محور گردشگری «آبیدر» سنندج ساماندهی می شود