مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-28سياسي

دکتر بهشتی توانست«صدای راستین اسلام»را در اروپا طنین انداز کند


سخنرانی ها دکتر بهشتی باعث شد که «صدای راستین اسلام» در قلب اروپا طنین انداز شده و وجدان های پاک و آزادیخواه را به خود جلب نماید.

- سخنرانی ها دکتر بهشتی باعث شد که صدای راستین اسلام در قلب اروپا طنین انداز شده و وجدان های پاک و آزادیخواه را به خود جلب نماید.

خبرگزاری مهر -گروه دین و اندیشه-نگار احدپور اقبلاغ: هفتم تیر ماه مصادف با سالروز شهادت مظلومانه فقیه با بصیرت و عالم وارسته و مجاهد، شهید آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و جمعی از همکاران و یاران همراه آن شهید مظلوم در حادثه تروریستی و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است.

در سال 1343 کار ساخت مسجدی در هامبورگ که ساخت آن با حمایت مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی آغاز شده بود، رو به پایان بود.

به دلیل بازگشت آیت الله محمد محققی نخستین نماینده آیت الله سید حسین بروجردی به ایران، مسلمانان و ایرانیان هامبورگ از مراجع قم برای مسجد درخواست روحانی کردند و سرانجام دکتر بهشتی را برای این کار انتخاب کردند و علی رغم مشکلات متعددی که در این بین وجود داشت، سرانجام با تلاش آیت الله سید احمد خوانساری از مراجع تقلید تهران، شهید بهشتی در اسفند 1343 به هامبورگ رفته و در شکل گیری مرکز اسلامی هامبورگ و اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا گروه فارسی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر بهشتی توانست«صدای راستین اسلام»را در اروپا طنین انداز کند

دکتر بهشتی توانست«صدای راستین اسلام»را در اروپا طنین انداز کند