مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-19سياسي

احزاب و تشکل های کارگری سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: احزاب و تشکل های کارگری به عنوان تأثیرگذاران در جامعه، باید سفیران امیدبخشی در میان مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس کاظمی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های کارگری استان اظهار داشت: تقویت احزاب و تشکل های کارگری راه رفع بسیاری از مشکلات بوده و پیچیده ترین مسائل به دست تشکل های کارگری در استان حل شده است.

کاظمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه کلان خانه کارگری در استان افزود: بسیاری از مسائل و مطالبات جامعه کارگری را با ظرفیتی که احزاب و خانه کارگری استان دارد می توان در سطح ملی پیگیری و مطالبه کرد.

وی با اشاره به اهتمام تشکیل جلسات احزاب و تشکل ها در حوزه کارگری استان به صورت مستمر گفت: به جامعه تشکل ها و احزاب کارگری که نمایندگی کارگران عزیز استان را عهده دار هستند اعتقاد داریم و بسیاری از مشکلات پیچیده در استان به دست این جمع حل شده است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات اقتصادی کشور قدم های خوبی در حوزه امنیت کارگری برداشته است، افزود: بسیاری از فاکتورهای اقتصاد کلان مانند نرخ رشد، سرمایه گذاری خارجی، نرخ رشد نقدینگی و صنایع و فعالیت حوزه اقتصادی نویدبخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب و تشکل های کارگری سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند

احزاب و تشکل های کارگری سفیران خبرهای امیدبخش میان مردم باشند