مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-29سياسي

برگزاری عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: از عید قربان تا غدیر هشت تالار منتخب استان در چهار شهرستان میزبان برگزاری عروسی رایگان زوج های جوان در دهه ولایت و امامت هستند.

-  فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و در راستای ترویج ازدواج آسان و تشویق جوانان به تشکیل خانواده، با همکاری این اداره کل تعداد هشت تالار میزبان برگزاری 12 جشن عروسی رایگان در چهار شهرستان استان ایلام خواهند بود.

وی افزود: زوج های انتخاب شده از سوی اداره کل نیراث فرهنگی و همچنین ادارات تابعه در شهرستان ها به تالارهای مشارکت کننده در این طرح معرفی خواهند شد.

مدیرکل مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ادامه داد: این طرح با مشارکت تالارها به دو صورت کاملا رایگان یا اعمال تخفیف های مختلف اجرا می شود.

شریفی خاطر نشان کرد: تالارهای واقع در شهر ایلام شامل بهادری 2 مورد عروسی رایگان و 30 درصد تخفیف، امیدی یک مورد رایگان و 20 درصد تخفیف و لاله متعلق به سپاه با 50 درصد تخفیف در شهر ایلام در این طرح شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام

برگزاری عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام