مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-17سياسي

وعده رییس جمهور برای توجه بیش تر به جامعه عشایری ایران


برنامه ویژه ای برای عشایر کشور در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید ابراهیم رییسی در ششمین سفر استانی دور دوم در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با عرض سلام به مردم سخت کوش و مجاهد این استان برایم افتخار است که دور دوم در این استان باشیم و عرض اذب و احترام داشته باشم به خانواده شهدا و حانبازان و همه مفاخر این استان و جهان اسلام هستند.

رییس جمهور ادامه داد:  سفر اول در شرایط کرونایی انجام گرفت و امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود در این سفر در جمع مردم در مرکز استان و برخی شهرستان حاضر می شوم که مایه افتخار برای من است.

وی عنوان کرد: در دور اول مصوباتی داشتیم که با تلاش مسیولان استاندار، مدیران و نیروهای توانایی این استان و  کمکی که از مرکز انجام شد برخی پروژه ها ها به ثمر نشست که به مردم گزارش می دهیم و  مردم مصوبات از سفر اول بهره مند می شوند.

رییسی عنوان کرد: در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان در دستور است از یریق استاندار، مردم نماینده ولی فقیه دنبال می کنیم کارهایی که در دست اقدام است که به نتیجه قطعی برسند، گروه هایی که اعزام شدند نیازهای استان را بررسی و در جهت رفع آنها گام بر میداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس جمهور برای توجه بیش تر به جامعه عشایری ایران

وعده رییس جمهور برای توجه بیش تر به جامعه عشایری ایران