مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-18بين الملل

انگلیس: حمله به پل کریمه کار ما نبود


وزات خارجه انگلیس اعلام کرد که سرویس اطلاعاتی این کشور هیچ مشارکت و نقشی در حمله اخیر اوکراین به پل شبه جزیره کریمه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه انگلیس اظهارنظر مقام های روسیه درباره مشارکت اطلاعاتی لندن در حمله روز گذشته به پل کریمه را گمانه زنی بی اساس خواند.

در شرایطی که مقام های روسیه بر دست داشتن نهادهای جاسوسی غرب به ویژه سرویس اطلاعاتی انگلیس در حمله مرگبار روز دوشنبه به پل کریمه تاکید کرده اند، وزارت خارجه انگلیس می گوید که این کشور هیچ نقشی در حمله به پل کریمه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری انگلیسی رویترز ، این کشور اتهامات روسیه مبنی بر دست داشتن سرویس های اطلاعاتی بریتانیا در حمله به پل روسیه به کریمه را رد کرد .

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس با انتشار ایمیل به این رسانه تصریح کرد: این گمانه زنی بی اساس از سوی روسیه است و ما با اظهارنظر بیشتر در این باره، به آن اعتبار نخواهیم داد .

بامداد روز دوشنبه (دیروز) بود که رسانه های روسی و اوکراینی از وقوع انفجار در پل کریمه که این شبه جزیره را از روی دریا به خاک سرزمین اصلی فدراسیون روسیه متصل می کند، خبر دادند.

ساعاتی بعد، کمیته ملی ضد تروریسم روسیه اعلام کرد که حمله به این پل در ساعت 3:05 بامداد دوشنبه توسط دو شناور بدون سرنشین انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: حمله به پل کریمه کار ما نبود

انگلیس: حمله به پل کریمه کار ما نبود