مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-04اقتصادي

صادرات بخش تعاون دو برابر صادرات دیگر بخش ها


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری حجم صادرات بخش تعاون نسبت به سایر بخش های اقتصاد، بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت تعاونی های مرزنشین در زمینه توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد.

- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری حجم صادرات بخش تعاون نسبت به سایر بخش های اقتصاد، بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت تعاونی های مرزنشین در زمینه توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مسکنی در نشست تخصصی راهکارهای توسعه صادرات بخش تعاون ایران که امروز در مجموعه تلاش برگزار شد اظهار کرد: در بحث تعاون صادرات برای ما موضوعیت و اهمیت بسیاری دارد.

خوشبختانه در کشور بخش تعاون ما فعال است و صادرات آن نسبت به صادرات سایر بخش ها نزدیک به دو برابر افزایش داشته است؛ به نحوی که اگر صادرات سایر بخش ها 10 درصد بوده است، آمار صادرات بخش تعاونی 20 درصد بوده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در اقتصادی که تحریم و مورد هجمه است، مدل های کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار موفق تر از مدل های کسب و کارهای بزرگ ظاهر می شوند زیرا در آنها اعضا با هم ارتباط دارند و ارتباطات منجر به ایجاد بازار و بازارسازی می شود لذا راه برای بخش تعاون بسته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بخش تعاون دو برابر صادرات دیگر بخش ها

صادرات بخش تعاون دو برابر صادرات دیگر بخش ها