مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-11حوادث

زلزله قیامدشت تک لرزه بود / ‏مردم ‬نگران نباشند


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه زلزله قیامدشت در گسل پارچین - ایوانکی رخ داده است، گفت: زمین لرزه امروز تک لرزه ای بوده و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.

- تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه زلزله قیامدشت در گسل پارچین - ایوانکی رخ داده است گفت: زمین لرزه امروز تک لرزه ای بوده و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وقوع زلزله امروز اظهار داشت: هم اکنون در سطح استان تهران نه ایستگاه لرزه نگاری وجود دارد که این ایستگاه ها به همراه ایستگاه های لرزه نگاری استان های اطراف وضعیت لرزه خیزی استان تهران به خصوص کلان شهر تهران را رصد می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه زلزله 3.

6 ریشتری که امروز ساعت 07:04 صبح با مرکزیت قیامدشت ری در جنوب شرق استان تهران و به عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته بود گفت: طبق اعلام مرکز ژئوفیزیک کانون این زلزله در 10 کیلومتری قیامدشت، 11 کیلومتری ری و 13 کیلومتری باقرشهر ثبت شده است.

یزدی مهر با اشاره به اینکه طبق برآوردها، گسل پارچین - ایوانکی در ناحیه جنوب شرق استان تهران و محل کانونی زلزله امروز واقع شده است، افزود: این گسل از ری آغاز و تا ایوانکی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله قیامدشت تک لرزه بود / ‏مردم ‬نگران نباشند

زلزله قیامدشت تک لرزه بود / ‏مردم ‬نگران نباشند