مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-01ورزشي

رنکینگ های برتر به مسابقات کسب سهمیه اعزام می شوند


سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان گفت: پس از رکوردگیری از ملی پوشان و رصد عملکردشان در مسابقات آزاد کشوری، رنکینگ های برتر برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو و بازیهای آسیایی انتخاب خواهند شد.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان گفت: پس از رکوردگیری از ملی پوشان و رصد عملکردشان در مسابقات آزاد کشوری، رنکینگ های برتر برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو و بازیهای آسیایی انتخاب خواهند شد.

محسن نصر اصفهانی در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان در کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی جهت اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو در کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پس از مسابقات جهانی باکو تصمیم بر این شد که اردوهای تیم ملی را از متمرکز بودن در تهران خارج کنیم و به شهرستان هایی ببریم که زیرساخت های برپایی اردوی تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم ملی تپانچه تصریح کرد: براین اساس، کرمانشاه به عنوان یکی از شهرهایی که هم در بحث پتانسیل های تیراندازی و هم در بحث زیرساخت ها شرایط خوبی دارد، انتخاب شد تا ملی پوشان در این اردو به آمادگی مد نظر برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنکینگ های برتر به مسابقات کسب سهمیه اعزام می شوند

رنکینگ های برتر به مسابقات کسب سهمیه اعزام می شوند