مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-07اقتصادي

دوران تحریم و کرونا باعث جدایی کشور از اقتصاد وابسته به نفت شد


در دوران تحریم و کرونا ناخواسته ما از اقتصاد نفتی جدا شدیم و به نظر می رسد ما از این تهدیدات، به خوبی استفاده کردیم و امیدواریم با افزایش درآمد از نفت به دوران اقتصاد نفتی برنگردیم.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در دوران تحریم و کرونا ناخواسته ما از اقتصاد نفتی جدا شدیم و به نظر می رسد ما از این تهدیدات، به خوبی استفاده کردیم و امیدواریم با افزایش درآمد از نفت به دوران اقتصاد نفتی برنگردیم.

فرزاد مخلص الائمه، چهارشنبه 17 خرداد در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان مرکزی اظهار کرد: دولت سیزدهم در سال گذشته با وجود فتنه هایی که دشمنان ایجاد کردند، با یک رکورد تاریخی، حجم صادرات غیرنفتی خودش را شکست و بیش از 52 میلیارد دلار صادرات داشته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اقتصاد ما بیش از 110 سال است به نفت وابسته است گفت: اقتصاد ما به قیمت نفت وابسته است و قیمت نفت تحت تاثیر عوامل برون زا تعیین می شود که این مسئله، توجه بیشتر به صادرات غیرنفتی را می طلبد.

در دوران تحریم و کرونا ناخواسته ما از اقتصاد نفتی جدا شدیم و می توانیم بگوییم همه این شکوفایی هایی که در تولید داریم تحت تاثیر تحریم استکبار جهانی است و به نظر می رسد ما از این تهدیدات، به خوبی استفاده کردیم و امیدواریم با افزایش درآمد از نفت به دوران اقتصاد نفتی برنگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران تحریم و کرونا باعث جدایی کشور از اقتصاد وابسته به نفت شد

دوران تحریم و کرونا باعث جدایی کشور از اقتصاد وابسته به نفت شد