مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-17حوادث

بهره برداری از برج شبیه ساز آموزشی عملیاتی و 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در تهران


برج شبیه ساز 15 طبقه آموزشی عملیاتی به همراه دو ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور نائب رییس شورای شهر تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از مسئولین شهری امروز شنبه در محل مرکز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی به بهره برداری رسید.

- برج شبیه ساز 15 طبقه آموزشی عملیاتی به همراه دو ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور نائب رییس شورای شهر تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از مسئولین شهری امروز شنبه در محل مرکز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی در آیین افتتاح همزمان برج شبیه ساز 15 طبقه آموزشی عملیاتی و دو ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رویداد شنبه امید و افتخار، گفت: امسال در آستانه یکصدمین سال تأسیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هستیم و در حقیقت سال 1402، 100 سالگی این سازمان است و به این ترتیب یک قرن است که شاهد مجاهدت های بسیاری برای ایجاد ایمنی و حفظ جان و مال مردم بوده ایم.

وی افزود: ظرف یک ماه اخیر حریق های نفس گیری در تهران داشتیم که با تلاش مجدانه نیروهای آتش نشانی این حریق ها در بازار تهران مهار شد و از بروز حادثه های ناگوارتر جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از برج شبیه ساز آموزشی عملیاتی و 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در تهران

بهره برداری از برج شبیه ساز آموزشی عملیاتی و 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در تهران