مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-29اقتصادي

اولویت اول طرح نهضت ملی مسکن ایجاد زیرساخت ها است


فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: اولویت اول ما در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان طرقبه شاندیز ایجاد زیرساخت های لازم است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: اولویت اول ما در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان طرقبه شاندیز ایجاد زیرساخت های لازم است.

حمیدرضا رحیمیان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی این شهرستان در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: اگرچه زمین مورد نیاز در طرقبه تأمین شده اما چون هنوز در شاندیز مورد تایید قرار نگرفته است با مشکلاتی برای انتخاب زمین مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه چون طرقبه شاندیز منطقه کوهستانی و گردشگری است زمین ها از وضعیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: برای شهر طرقبه مصوبات کارگروه مربوطه اخذ شده و فقط تأمین زمین شاندیز باقی مانده است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه طی 4 سال باید 1600 واحد طرح نهضت ملی مسکن یعنی سالیانه 400 واحد برای طرقبه احداث کنیم، بیان کرد: برای شاندیز هم باید در مجموع 800 واحد سالی 200 واحد برای این شهر احداث کنیم.

وی با بیان اینکه افراد واجد شرایط طرح نهضت ملی در شاندیز از آمار کمتری برخوردار هستند، گفت: هرچند بر اساس آخرین آمار بیش از 32 هزار نفر فقط در طرقبه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند اما مهم شرایطی است که باید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول طرح نهضت ملی مسکن ایجاد زیرساخت ها است

اولویت اول طرح نهضت ملی مسکن ایجاد زیرساخت ها است