مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-21سياسي

آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس


سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.

- سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید متقی فر در سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: مهم ترین موضوعی که مطرح است و همه دوستداران نظام باید توجه کنند وحدت حول محور گفتمان پیش برنده است که ما باید سعی کنیم به آنچه که رهنمودهای امامین انقلاب است در خصوص برگزاری پرثمر انتخابات عمل کنیم تا نتیجه انتخابات به نفع مردم و نظام رقم بخورد.

عدول از این شاخص ها همیشه باخسران و زیان مواجه بوده پس بنابراین هرگونه علایق و سلایق گروهی و فرقه ای باید کنار برود و رهنمودهای راه گشای مقام عظمی ولایت ملاک عمل باشد.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت کشتی انقلاب را امامین انقلاب با حکمت و تدبیر به اینجا رسانده اند و ما باید منافع نظام و مردم را در نظر بگیریم و با توجه به مقتضیات زمان صحنه انتخابات را به گونه ای تدبیر کنیم که مورد رضای پروردگار و امام زمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس

آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس