مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:112023-06-21اقتصادي

65 واحد صنعتی راکد با ظرفیت اشتغال 800 نفر در قم احیا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبر ابدالی محمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه تولید و تجارت در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: فرارسیدن دهه تولید و تجارت را به همه افسران اقتصادی جنگ نرم تبریک عرض می کنم، افسران عزیز ما در حوزه صنعت، صنوف و.

مسئولیت خطیری را در این برهه زمانی برعهده دارند.

وی ادامه داد: به رسم سنوات گذشته روزهای این دهه با نام های گوناگونی لقب گرفته است، روز اول اصناف، روز دوم تشکل ها، روز سوم تجارت و خدمات، روز چهارم رسانه ها، روز پنجم زیرساخت، روز ششم صادرات، روز هفتم حمایت قضایی از تولید، روز هشتم حکمرانی مردمی، روز نهم معدن و روز پایانی به نام صنعت و معدن نام گذاری شده است.

ابدالی تصریح کرد: برای این دهه برنامه های مختلفی را متناسب با هر روز پیش بینی کرده ایم، اولین برنامه ما برای این دهه دیدار اعضای اتاق بازرگانی استان با استاندار قم است که ظهر امروز انجام خواهد شد.

مدیرکل صمت استان قم ابراز کرد: برگزاری تور ویژه اصحاب رسانه با هدف بازدید خبرنگاران عزیز از واحدهای صنعتی استان، نشست های هماهنگی با نمایندگان دستگاه قضا در استان باهدف حمایت از تولید و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 واحد صنعتی راکد با ظرفیت اشتغال 800 نفر در قم احیا شدند

65 واحد صنعتی راکد با ظرفیت اشتغال 800 نفر در قم احیا شدند