مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-07سياسي

واکنش رییسی به انتقاد از «تغییر ساعت کار ادارات»


رییسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.

سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح روز چهارشنبه هیأت دولت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تحلیل مسأله انقلاب اسلامی و ضرورت های امروز کشور ، ایمان و امید را دو مؤلفه مهم در قدرت آفرینی دانست و گفت: وظیفه ارکان حاکمیت از جمله دولت این است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در اداره امور به ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.

رییس جمهور همچنین با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.

رییسی در ادامه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزیر امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت اجرای توافق نامه های جمهوری اسلامی با دیگر کشورها، لزوم فعال تر شدن کمیسیون های مشترک به منظور پیگیری و به ثمر رسیدن این توافقات را مورد تأکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییسی به انتقاد از «تغییر ساعت کار ادارات»

واکنش رییسی به انتقاد از «تغییر ساعت کار ادارات»