مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-09سياسي

بنیاد مستضعفان مصالح واحدهای آسیب دیده را تأمین کند


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان با هدف حمایت از سیل زدگان و کمک به عمران این مناطق شایسته است مصالح ساختمانی را تأمین کند.

- صدیف بدری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده بیله سوار در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در مأموریتی به نمایندگی از مجلس و کمیسیون عمران از مناطق سیل زده گرمی و بیله سوار بازدید داشتیم تا از نزدیک خسارت وارده به زیرساخت های شهری و روستایی و سایر حوزه ها را مورد رصد و پایش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سیل اخیر به زیرساخت های این دو شهرستان به ویژه در حوزه راه های ارتباطی و مزارع کشاورزی همچنین ابنیه های مرزی و امنیتی خسارت عمده ای را وارد کرده است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برآورد اولیه خسارت سیل را در این مناطق 260 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: پیگیری های لازم از طریق سازمان مدیریت بحران و برنامه و بودجه انجام می شود تا با تأکیدات معاون اول رییس جمهور تأمین منابع اولیه با هدف جبران بخشی از خسارت وارده انجام شود.

بدری گفت: در حوزه خسارت وارده به بخش کشاورزی نیز قرار شد از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی منابع جبرانی برای زارعین تحت پوشش بیمه ها پرداخت خواهد شد و قرار شد کشاورزانی که زمین های زراعی خود را بیمه نکرده اند با اخذ تعهد برای پوشش بیمه در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان مصالح واحدهای آسیب دیده را تأمین کند

بنیاد مستضعفان مصالح واحدهای آسیب دیده را تأمین کند