مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-13اقتصادي

20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شد


20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شده است که باید اعتبارات آن تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نقش مهمی را در رفع مشکلات فعالیت های حوزه سرمایه گذاری دارد.

وی عملیاتی شدن مصوبات شورای گفت وگو را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در این راستا نیاز است که مسئولان مربوطه از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات بخش خصوصی استفاده کنند.

محمدی زاده با اشاره به حل مشکل کشتی های ماهیگیری و صید ماهی یال اسبی گفت: در این زمینه جلسه مشترک هفته آینده با حضور استان های ساحلی جنوبی تشکیل می شود.

وی با اشاره به تصویب تهاتر خرمای استان بوشهر با میوه های گرمسیری اضافه کرد: لازم است که این مصوبه هر چه سریعتر برای اجرا ابلاغ شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فروش نرفتن بخشی از محصول خرمای کشاورزان استان بوشهر تصریح کرد: باید راهکاری در حل مشکل کشاورزان در فروش خرمای آنها ارائه شود و بهترین راهکار تامین سرمایه برای خرید محصول خرمای کشاورزان استان است.

محمدی زاده در ادامه با اشاره به تصویب 20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه باید هر چه سریعتر منابع اعتباری آن تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شد

20 هزار میلیارد تومان برای رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب شد