مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:152023-05-30اقتصادي

پیش بینی 80 پروژه با هزینه بیش از 230 میلیارد تومان در سال جاری


تعداد 80 پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر 235 میلیارد تومان در بودجه عمرانی شهر هچیرود پیش بینی شده است که 30 پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است.

- ایسنا/مازندران شهردار هچیرود گفت: تعداد 80 پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر 235 میلیارد تومان در بودجه عمرانی شهر هچیرود پیش بینی شده است که 30 پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است.

جعفر ردایی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره ورزش ها و تفریحات ساحلی هچسا با رویکرد جدید در تابستان امسال، اظهار کرد: کمیته هچسا در حال بررسی پیشنهادات و راهکارها است تا امسال این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال، 6 کیلومتر از ساحل شهر هچیرود به صورت روزانه پاکسازی خواهد شد، افزود: اجازه ورود خودرو به ساحل را نخواهیم داد و به ایستگاه های تفریحات آبی نیز در صورت تامین فضای پارکینگ و بکارگیری غریق نجات اجازه فعالیت خواهیم داد.

وی به پیش بینی احداث 12 چشمه سرویس بهداشتی در سه نقطه ساحل در بودجه 1402 شهرداری اشاره کرد و گفت: پارک های ساحلی موج دوجمان، صدف و نگین هچیرود و ساحل آرام کیا کلا در حال طراحی مدرن بوده که با مصالح و متریال مدرن ساخته خواهد شد.

شهردار هچیرود تصریح کرد: تعداد 80 پروژه عمرانی در بودجه عمرانی سال 1402 برای شهر هچیرود با هزینه ای بالغ بر 235 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 80 پروژه با هزینه بیش از 230 میلیارد تومان در سال جاری

پیش بینی 80 پروژه با هزینه بیش از 230 میلیارد تومان در سال جاری