مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:202023-05-30بين الملل

حضور علوم پزشکی اردبیل در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: علوم پزشکی اردبیل در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی با 3 مقاله اکسپت شده حضور داشت.

- حسن قبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با هماهنگی، همراهی و همکاری گسترده دانشگاه های کشور، مراکز تحقیقاتی و علمی مربوطه، دانشمندان و پژوهشگران مطرح داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، اسپانیا، فرانسه، چین، پاکستان و هند و با حمایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی هوشمند کیش برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کنگره بیش از 800 نفر از متخصصین، محققین، اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه سلامت کشور به صورت حضوری و بیش از 1000 نفر به صورت مجازی برگزار شد، گفت: از مجموع 508 مقاله دریافت شده با انجام داوری های منسجم علمی، 37 مقاله به صورت سخنرانی و تعداد 359 مقاله به صورت پوستر پذیرفته در 3 روز برگزاری همایش ارائه شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نمایندگی محمد علی جوادزاده، دبیر برنامه همگرایی در تعالی علوم و فناوری های پیشرفته با 3 مقاله اکسپت شده و یک غرفه تجهیز شده بنام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این رویداد حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور علوم پزشکی اردبیل در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی

حضور علوم پزشکی اردبیل در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی