مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-13سياسي

کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی» رونمایی شد


به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی، کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان وبیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی» رونمایی شد.

- زاهدان- به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی، کتاب نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان وبیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی رونمایی شد.

به گزارشخبرنگار مهر ، صبح امروز سه شنبه در مراسمی که با ارتباط ویدیویی با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حضور معاون پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، فرزند آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران و نویسندگان کتاب همراه بود، به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی، کتاب نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی در بنان و بیان شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی رونمایی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: شهید آیت الله سلیمانی در اعتلای حوزه، دانشگاه و اهتمام در امر حسنه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت نسل جوان خدمات ماندگاری داشته اند و همراهی آن عالم گرانقدر با خیرین مدرسه ساز و سوق دادن آن به نقاط محروم سیستان و بلوچستان از کارهای ماندگار این عالم جلیل القدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی» رونمایی شد

کتاب «نگاهی راهبردی به آموزه های اسلامی» رونمایی شد