مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-06اجتماعي

سرمایه های خاک خورده شهر زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران


سازمان بازرسی شهرداری تهران از برخی پروژه های فرهنگی رها شده و بلاتکلیف شهرداری بازدید و مشکلات و موانع پروژه ها را بررسی کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، یکی از مشکلات شهر تهران در سال های گذشته بی توجهی به پروژه های فرهنگی شهری و بلاتکلیفی ابرپروژه هایی در حوزه های ورزشی، فرهنگی و هنری بود.

پروژه هایی که بهره برداری از آنان می تواند جانی دوباره به ساحت اجتماعی شهر داده و در دورانی که سرانه ورزشی و فرهنگی پایتخت نشینان به دلیل بی توجهی های مدیران گذشته کاهش یافته، با استفاده از ظرفیت مناسب این پروژه ه، خدمات شایسته ای به شهروندان داده شود و بهره برداری از آنها به تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری و افزایش سرانه فضاهای فرهنگی و اجتماعی در پایتخت کمک کند.

بسیاری از این پروژه ها در طول سال های گذشته به دلایل مختلفی همچون نبود اعتبار کافی، مشکلات حقوقی، اختلاف با پیمانکار و .

نیمه کاره رها شده اند و این در حالی است که شهرداری تهران رسیدگی به وضعیت این پروژه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه مدیران شهری در بازدید میدانی از ابَر پروژه های نیمه کاره و متروک در حوزه فرهنگی شهر تهران ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه ها، بر رفع موانع و مشکلات موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های خاک خورده شهر زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران

سرمایه های خاک خورده شهر زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران