مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-18سياسي

سبک زندگی ایرانی با مد غربی محقق نمی شود


رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: اگر از تمدن و سبک زندگی ایرانی صحبت می کنیم حواسمان باشد با مد غربی، سبک زندگی ایرانی محقق نمی شود مضاعف بر این که ما دچار یک سو مصرف هم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید امامی، رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور در برنامه تلویزیونی خط سوم، درباره سیاست گذاری مد و لباس در کشور، گفت: عوامل اصلی بحران در توزیع پوشاک عفیفانه و ایرانی و تراز زن ایرانی، دیالکتیکی بین عوامل اقتصادی و فرهنگی است.

چون اساساً فقط فرهنگی یا اقتصادی نیست و اصلاً ساده اندیشی و تقلیل موضوع است و امروزه، خیلی رایج شده که موضوعات را تقلیل کرده و ساده سازی کنیم.

وقتی می گویم دیالکتیکی بین عوامل فرهنگی و اقتصادی است طبعاً منظورم این است که تولیدکننده و قیمت اجاره بهای مراکز توزیع پوشاک به طور حتم اثرگذار هستند.

یعنی وقتی یک واحد تجاری در نقاط مطرح تهران به طور میانگین، ماهانه اجاره 40 میلیونی دارند و در نتیجه، فعالان این حوزه به سمت فروش توده ای، تأمین توده ای و مصرف توده وار می روند و در این میان، تولیدکننده ای که ضوابط و قواعد را رعایت نمی کند و می گوید بازار چنین چیزی را از من می خواهدو اینها باعث ایجاد سردرگمی می شوند تا جایی که اگر افراد یک مقدار، پایه و دانش نظری نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی ایرانی با مد غربی محقق نمی شود

سبک زندگی ایرانی با مد غربی محقق نمی شود