مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-09سياسي

امام جمعه پردیس: احتکار واحدهای خالی یکی از عوامل افزایش اجاره بها است


یکی از مسائل شهرستان که مستاجرین را تحت فشار قرار داده احتکار واحد های خالی است که عده ای سرمایه دار و عده ای دلال در این زمینه همدست هستند و قیمت ها را دل بخواهی بالا می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز4 پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: رهبر حکیم ما عمل به دو عنصر ایمان و امید را باعث ادامه راه امام(ره) دانستند که عامل اصلی غلبه بر تمام مشکلات و غلبه بر دشمنان خبیث است.

وی گفت: چون هدف اصلی دشمنان، تضعیف ایمان مردم و خاموش کردن شعله امید در دل های ملت ایران است و این را باید بدانیم که این دو عنصر ایمان و امید تأثیرات متقابلی نسبت به همدیگر دارند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در طراحی اغتشاشات سال گذشته دشمن با تمام امکانات آمده بود و عده ای خائن، اراذل و اوباش و عده ای ناآگاه و غافل داخلی را هم همراه خود کردند تا با این روش ملت ایران را به خدمت بگیرند اما ایمان و امید ملت ایران سیلی محکمی بر صورتشان زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: احتکار واحدهای خالی یکی از عوامل افزایش اجاره بها است

امام جمعه پردیس: احتکار واحدهای خالی یکی از عوامل افزایش اجاره بها است