مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-13سياسي

نقشه جامع تخت فولاد تا پایان تیرماه آماده خواهد شد


مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد گفت: یکی از پروژه اساسی در این بحث تولید نقشه های موضوع محور و راه اندازی ایستگاه های میزبان بود که نقشه جامع مجموعه تخت فولاد تا پایان تیرماه آماده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم عمرانی، مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه اولویت مجموعه تخت فولاد حفظ داشته ها و مدیریت این سرزمین است، اظهار داشت: مواردی از جمله جایگاه تاریخی تخت فولاد به عنوان دومین قبرستان بزرگ جهان تشیع، ظرفیت ها و جذابیت های گردشگری منطقه، بافت جغرافیایی تخت فولاد در شهر اصفهان به عنوان یکی از مناطق محروم شهر و وجود مشاعیر، علما و اساتید مدفون در این سرزمین جزو مواردی است که باعث اهمیت ای مجموعه می شود.

  وی با بیان اینکه در تخت فولاد از همه حوزه مشاهیر از جمله خیران، هنرمندان و علما حضور دارند و این مورد باعث اهمیت این حوزه می شود، افزود: در دوره جدید مدیریت شهری سه محور دعوت در تخت فولاد، میزبانی شایسته و بهره در اولویت امور قرار دارد.

  عمرانی عنوان کرد: امسال برای اولین بار به بهانه ثبت ملی تخت فولاد در روز 26 خرداد مجموعه برنامه هایی در اصفهان و حوزه ملی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع تخت فولاد تا پایان تیرماه آماده خواهد شد

نقشه جامع تخت فولاد تا پایان تیرماه آماده خواهد شد