مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-09سياسي

رهبر انقلاب در مقابل تحریف امام راحل مثل کوه ایستادگی کردند


رهبر معظم انقلاب در مقابل تحریف امام راحل مثل کوه ایستادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: گناه قلب و روح انسان را فاسد میکند و باعث رسوایی انسان در دنیا و عامل فراموشی و غفلت انسان از گناه است گناه باعث می شود انسان علومی را که یاد گرفته فراموش کند گناه فقر مادی و معنوی برای انسان به ارمغان می آورد در رزق و روزی انسان تاثیرگذار است.

  حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: گناه حتی خیرات و نیکی های انسان را از بین می برد گناه باعث نزول عذاب آسمانی میشود فَأَنْزَلْنَا عَلَی الَّذِینَ ظَلَمُوا رِجْزًا مِنَ السَّمَاءِ بِمَا کَانُوا یَفْسُقُونَ ،ما هم بر ستمکاران به سبب آنکه همواره نافرمانی می کردند، عذابی از آسمان فرود آوردیم یکی از آثار و پیامد های گناه نا امیدی است گناه انسان را نا امید می کند تلاش کنیم خودمان خانواده مان و جامعه مان را از گناه پاک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب بعد از رحلت امام راحل در معرفی شخصیت امام سنگ تمام گذاشتندو در مقابل تحریف امام مثل کوه ایستادند و شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان را از نگاه سطحی و تحریف مصون نگه داشتند حضرت آقا فرمودند امام از سرآمدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب در مقابل تحریف امام راحل مثل کوه ایستادگی کردند

رهبر انقلاب در مقابل تحریف امام راحل مثل کوه ایستادگی کردند