مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-21پزشكي

صدور گواهی سلامت محصولات صادراتی کشاورزی تولید هرمزگان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمامی مراحل نمونه برداری و بررسی میزان سموم کشاورزی در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو استان انجام می شود و پس از کسب تاییدیه های لازم گواهی سلامت نیز صادر می شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمامی مراحل نمونه برداری و بررسی میزان سموم کشاورزی در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو استان انجام می شود و پس از کسب تاییدیه های لازم گواهی سلامت نیز صادر می شود.

دکتر حسین قاسمی صبح امروز (31 خردادماه) در تشریح این خبر، افزود: 10 کارشناس سلامت مواد غذایی به منظور ارتقاء و افزایش سلامت غذایی مستقر در بنادر استان بر مواد غذایی صادراتی و وارداتی نظارت دارند و نمونه های لازم به طور دقیق مورد بررسی و آزمون قرار می گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه با اشاره به نمونه برداری و آزمایش از محصولات کشاورزی در استان عنوان کرد: تاکنون از نمونه های سموم مصرفی صیفی های صادراتی مانند فلفل های رنگی که در میناب و رودان تولید می شود به صورت ویژه نمونه برداری انجام شده و بر اساس استانداردهای مورد نظر گواهی سلامت صادر می شود.

وی بیان کرد: نمونه های نان مصرفی تولید داخل و خارج از استان به طور روزانه و در سراسر استان به آزمایشگاه مجهز معاونت غذا و دارو ارسال و پس از بررسی های لازم گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی سلامت محصولات صادراتی کشاورزی تولید هرمزگان

صدور گواهی سلامت محصولات صادراتی کشاورزی تولید هرمزگان