مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-21اقتصادي

بهره برداری از نمایشگاه بین المللی سنندج مطالبه جدی مردم و فعالان اقتصادی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: بهره برداری از نمایشگاه بین المللی شهر سنندج است که به عنوان مطالبه جدی از سوی مردم و فعالین این حوزه باید پاسخ داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان در سنندج، اظهار کرد:  پروژه نمایشگاه دائمی و بین المللی سنندج پروژه ای است که نزدیک 20 سال است اجرای آن شروع شده اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: اتاق بازرگانی باید گزارش کاملی از چند و چون و میزان پیشرفت این پروژه را ارائه کند و بازه زمانی مشخص برای بهره برداری آن تعیین شود.

وی با بیان اینکه با گذشت 20 سال هنوز زمان به نتیجه رسیدن این نمایشگاه بین المللی در سنندج مشخص نیست، گفت: هرچند تلاش برای ایجاد ظرفیت های نمایشگاهی در آن سوی مرزها میمون و ارزشمند است، اما اگر ما بتوانیم محصولات داخل استان را به نمایش بگذاریم کار بزرگی انجام داده ایم.

ازهاری اضافه کرد: در استان در سال های 88-89 تجربه موفق برگزاری دو نمایشگاه را در سلیمانیه داشتیم ولی مهم ترین موضوع در حال حاضر بهره برداری از نمایشگاه بین المللی شهر سنندج است که به عنوان مطالبه جدی از سوی مردم و فعالین این حوزه باید پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نمایشگاه بین المللی سنندج مطالبه جدی مردم و فعالان اقتصادی است

بهره برداری از نمایشگاه بین المللی سنندج مطالبه جدی مردم و فعالان اقتصادی است