مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-10فرهنگي

خوانش کتاب «سفرنامه جنوب هند» با حضور نویسنده هندی اش


بیست و نهمین نشست سفرنامه خوانی به کتاب سفرنامه جنوب هند و با حضور نویسنده آن، نسیم کمپانی اختصاص دارد و این برنامه امروز در خانه شعر و ادبیات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بیست و نهمین نشست سفرنامه خوانی خانه شعر و ادبیات به کتاب سفرنامه جنوب هند و با حضور نویسنده آن، نسیم کمپانی اختصاص دارد.

این برنامه امروز شنبه بیستم خردادماه ساعت 18 در خانه شعر و ادبیات منطقه گردشگری عباس آباد با حضور مهدی گوهرانی به عنوان سفرنامه خوان و نویسنده اثر برگزار می شود.

نویسنده در مورد کتاب این گونه بیان می کند: 12 سال از بهترین سال های زندگی ام را به خواست خود در هند و کشورهایی که زمانی جزو خاک آن بودند، مانند نپال، پاکستان و سریلانکا سپری کردم، به امید این که به قول جواهر لعل نهرو هند را کشف کنم و هرگز این کشف و درک برای من تمام شدنی نیست.

زیرا هر چیز را پایانی ست اما آموختن را نهایتی نیست.

در این سفرنامه سعی کردم علاوه بر نوشتن درباره اتفاقات و ماجراهایی که برای من روی داده، از نظر یک مردم شناس به معرفی آثار باستانی و تاریخی، شناساندن آداب و رسوم خاص هر منطقه و بررسی فرهنگ سنتی و خاص هر شهر را بیان کنم.

حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانش کتاب «سفرنامه جنوب هند» با حضور نویسنده هندی اش

خوانش کتاب «سفرنامه جنوب هند» با حضور نویسنده هندی اش