مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-12سياسي

مدیر بخش ارکان هیأت هوای نو: می خواهیم بگوییم هیأت فقط سخنران و مداح نیست


مدیر بخش ارکان هیأت مهرواره هوای نو گفت: هیأت ها دورنمایی از عصر ظهور را به تصویر کشیده اند و به معرفی دستاوردهای نظام پرداخته اند؛ بدین ترتیب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سازمان هیأت و تشکل های دینی برای جایگاه حاکمیتی مرتبط با هیأت که از زنده ترین بخش های فرهنگی کشور است، تأسیس شد.

هیأت نیاز دارد حاکمیت در آن تسهیل گری کند تا بهتر اثرگذار باشد.

یکی از روش هایی که سازمان هیأت برای این امر دارد، استفاده از مدل جشنواره است که با همفکری کارشناسان، مهرواره هوای نو تشکیل شد.

سال گذشته در دوره نخست مهرواره، حدود 5 هزار هیأت شرکت کردند و دومین دوره مهرواره هوای نو، بناست در چهار بخش شامل نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت و فراهیأت برگزار شود.

ارکان هیأت شامل چه افرادی می شود؟ سیدابوالحسن حسینی، مدیر بخش ارکان هیأت مهرواره هوای نو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری درباره جزییات این بخش اظهار داشت: متأسفانه در جریان عمومی کشور، هیأت ها را به صورت ناقص می شناسیم و به مخاطبان معرفی می کنیم؛ یعنی یک شناخت و درک کامل و دقیق از هیأت ها وجود ندارد.

در مهرواره هوای نو به دنبال ارائه کامل و جامع هیأت ها هستیم تا همه ظرفیت های بزرگی که امروزه هیأت ها دارا هستند، به عموم مردم معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بخش ارکان هیأت هوای نو: می خواهیم بگوییم هیأت فقط سخنران و مداح نیست

مدیر بخش ارکان هیأت هوای نو: می خواهیم بگوییم هیأت فقط سخنران و مداح نیست