مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:052023-05-28سياسي

فرهنگ زکات در جامعه نیازمند فرهنگسازی است


سرپرست فرمانداری صحنه با اشاره به ثمرات پرداخت زکات، گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ زکات در جامعه نیازمند فرهنگسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای زکات شهرستان صحنه ظهر یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه شهرستان، شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان و سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

شهبازی سرپرست فرمانداری صحنه در این جلسه مهمترین و اولین گام در ترویج و اشاعه فریضه زکات در جامعه را فرهنگ سازی عنوان و اظهار کرد: باید به گونه ای زکات را در جامعه نهادینه کنیم که مردم داوطلبانه در این موضوع مشارکت کنند.

وی با اعلام اینکه اگر زکات به موقع در جامعه پرداخت شود نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت افزود: باید تمامی اعضای شورای زکات برای فرهنگ پرداخت زکات تلاش های لازم را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری صحنه تاکید بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای پرداخت زکات در شهرستان، تصریح کرد: با برگزاری جلساتی از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می توان برای تبلیغ امر زکات در بین روستاییان استفاده کرد.

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به اینکه پرداخت زکات وظیفه ای الهی است که فقر را از جامعه اسلامی ریشه کن کرده و عدالت را در جامعه گسترش می دهد، گفت: پرداخت زکات در جوامع اسلامی یک واجب الهی است اما مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زکات در جامعه نیازمند فرهنگسازی است

فرهنگ زکات در جامعه نیازمند فرهنگسازی است