مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-13اجتماعي

تغییر کاربری لکه های آموزشی به شرط احداث مدرسه در سنندج


تغییر کاربری لکه های آموزشی در شهر سنندج به شرط احداث مدرسه در نقاط کمتر برخوردار باید صورت بگیرد.

- سیدانور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی در خدمات رسانی را از مهم ترین مولفه ها برای امیدآفرینی در جامعه دانست و اظهار کرد: آموزش اصلی ترین رکن توسعه یافتگی در کشورها است و از این رو ایجاد زیرساخت های مناسب برای تحقق این امر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و نیازهای آموزشی مناطق کم برخوردار مانند نایسر نیازمند نگاه ویژه و اختصاص بودجه و اعتبارات است.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در برخی نقاط شهر سنندج به ویژه نواحی منفصل شهری مانند نایسر دغدغه جدی است، گفت: متاسفانه علیرغم وضعیت تاسف باری که در مورد کمبود زیرساخت های آموزش و پرورش به ویژه در مناطق حاشیه شهر داریم شاهد ورود درخواست نیازهای لکه های آموزش و پرورش به کمیسیون ماده 5 هستیم.

شهردار سنندج گفت: در این راستا باید در قالب تفاهم نامه ای با حضور نمایندگان حقوقی فرمانداری، شهرداری و آموزش و پرورش و معاونین هر دو دستگاه مالکین حقیقی و یا حقوقی این لکه های آموزشی را مجاب به حفظ کاربری فضای آموزشی کنیم در غیر اینصورت تغییر کاربری به شرط احداث و بهره برداری از فضای آموزشی در نقاط کمتر توسعه یافته برای این افراد صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری لکه های آموزشی به شرط احداث مدرسه در سنندج

تغییر کاربری لکه های آموزشی به شرط احداث مدرسه در سنندج