مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-20اقتصادي

6 آبشیرین کن در قشم در دست ساخت است


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور گفت: آبفا در تلاش است تا ظرفیت شیرین سازی آب دریا در قشم را از 25 هزار و 750 متر مکعب فعلی را با احداث 6 آب شیرین کن دیگر را به 42 هزار و 750 متر مکعب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هاشم امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شب گذشته به همراه مدیرعامل آبفای هرمزگان، از تاسیسات و طرح های آبرسانی قشم بازدید و ظرفیت های آبرسانی این جزیره را مورد بررسی قرار داد.

هاشم امینی در این بازدید با بیان اینکه برخی از پروژه های تاثیرگذار آبرسانی قشم به عنوان پروژه های ویژه در وزارت نیرو تعریف و پیگیری می شود، افزود: جزیره قشم محصور دریاست و ظرفیتی جز پروژه های نمک زدایی ندارد و از این رو تمامی پروژه های تامین آب قشم معطوف به سرمایه گذاری در بخش آبشیرین کن هاست.

وی تصریح کرد: برای تامین نیاز آبی قشم باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد و حتی در قالب مسئولیت های اجتماعی نیز نیازمند مشارکت صنایع فعال در این جزیره هستیم.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تامین نیاز آبی قشم از هیچ کوششی دریغ نمی کند، گفت: موضوع تکمیل پروژه های در دست اقدام و طرح های توسعه این شهرستان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 آبشیرین کن در قشم در دست ساخت است

6 آبشیرین کن در قشم در دست ساخت است